Touch

Jag har blivit med touch mobil och det finns inget som kan göra mig så arg som teknika saker! Men annars är jag ganska så kär i den. idag har jag varit ledig och det gillas ganska så mycket det med. Har varit och fikat med familjen på Varvet och vi reserverade bordet på bryggan och åt räkmackor och va mysiga. Sen åkte vi till stan och nu kom jag hem och ska äta tacos, ikväll kanske det blir utgång i sthlm. Har jobbat väldigt mycket dom här två veckorna och tränat dans, har inte hänt så jättemycket spännande saker. Men snart blir det Rhodos och då blir det spännande saker i en vecka i sträck, nu babblar jag igen.

Vi ska uppträda på en festival tre dagar i september om ni är snälla får ni veta vart det är..


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är jätte snäll, tell me! :D

2010-07-17 @ 19:17:53
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0