22

Nu har jag påbörjat mitt 22:a år och det känns förjävla bra! Har haft firande hela dagen igår och hela dagen idag. Jag blir alltid lika sentemantal vid födelsedagar, jag tycker om alla så himla mycket. Jag började nästan gråta idag när jag öppnade en rosa kartong med massa saker som två av mina bästa vänner valt med omsorg och skrivit något fint på vaje sak. Tänk att jag har så fina människor omkring mig jag bara älskar allihopa. Jag och Moa har spenderat dagen med pajbakning och fixande. Så nu ska jag krypa upp i soffan med allt godis jag fick och kolla en bra film. Imorgon ska det vara strålande sol och på kvällen ska jag och tjejerna ha picknick. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0