Fredag uhlalala

Jaha sumering av dagarna NÅGOOON? Mötte iaf upp tjejerna i onsdags och satt och mös på en filt medans dom var nyttiga och åt vindruvor och melon, jag behöver mer fett än så. Sen bytte jag ut dom mot min mamma och pappa och gick och åt suchi sen köpte jag godis och en film och massa tidningar och låg i matkoma hela kvällen och natten. Torsdagen åkte jag in och mötte upp en caroline och köpte med oss mat till Enhörna sen låg vi på studsmattan och mös i tre timmar och min näsa tackar inte mig för det idag.
Sen övningskörde jag med pappa hyperventilerandes brevid mig, jag hade en formsvacka igår tror jag . " pappa va bromsen i mitten sa du" han tyckte inte det var ett roligt skojj, jag som tycker jag är så rolig.

haha imorse så kom securitas och installerade larm med rörseldedetektor i hela huset. Jag känner mig lite som james bond typ. Om man blir hotad ska man trycka in en knapp och uppge fel kod då kommer en polis till mig. Ska göra det någon kväll då jag behöver sällskap. kommer bergis glömma att larma av det där så kommer det börja tjuta så kommer dom spärra in mig. Det är säkert mammas och pappas plan.

Nu ska jag och Mamma in till stan. Shoppa och äta god mat.

Imorgon jobbar jag sen kommer min släkt och firar mig mig mig mig och kolla på när Daniel blir gift med blivande drottningen, varför kan inte carl-philip hitta mig så blir jag också prinsessa. Jävla Daniel, går och blir adlig bara sådär! och på söndag kommer alla tjejerna ut och firar mig och Moa. Bra helg! Sådär nu behöver jag inte skriva förens på Måndag igen. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0