Hemsk mycket hej

Idag har jag varit så duktig så jag nästan ramlar av stolen av beundran mot mig själv. Jag har mailat, pluggat körkort, sprungit, cycklat på träningscyckel. Gjort danser till höstgrupperna. Så om ni vill träffa en speedad Becca så är eran dag inne. iof så är jag väl alltid speedad (stavas det ens så?) Vi åker till spanien på midsommarafton och tur är väl det för här hemma är det ju aldrig sol.

Igår cycklade jag och David här i området och David har den störta trehjulingen du kan tänka dig. Så möter vi en treåring som utbrister " Mamma, kolla pojken har en likadan cyckel som mig fast större" Då brummar David till som en motorcyckel och kör mot honom hahaha. Jag bara älskar honom. FEEEM POÄNG FÖR TREÅRINGAR.


inte konstigt att jag mådde illa på Grönan.

Tjing nu ska jag ta emot David och sen ska han få underhålla mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0