Migrän

Okej vad hände här lixom? har legat med migrän inatt och är snuvig. Jag som hade så mycket roligt inplanerat idag. Middag med jobbet på Barolo och sen ta en drink med mina fina tjejer. Tack för den, taaaack för den. Men det kanske hinner vända.



Jag är ganska glad ändå. Jag fick ett mail av min danslärare som sa att hon har hyrt lokal av world class i sommar så vi ska kunna träna och uppträda lite varstans i sommar. Vi ska blandannat uppträda på en festival och på en krog i Stockholm. Nu ska jag äta massa ägg och rostat bröd. TJING

Kommentarer
Postat av: Ball

Vad kul, vad hette festivalen? Hoppas du känner dig bättre ikväll :) puss

2010-06-23 @ 13:38:57
URL: http://enball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0